«Mπηχτές» προς Wii και Natal σε διαφήμιση του PlayStation Move

Posted: 23/03/2010 in ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Ετικέτες: , , , , , , ,

Στη βιομηχανία των videogames, από τότε που ξεκίνησε στα μέσα της δεκαετίας του ’70 έως και τις μέρες μας, ένα οικείο στους καταναλωτές – gamers γεγονός, είναι οι «κριτικές» (για να είμαστε ευγενικοί) που κάνουν μεταξύ τους οι αντίπαλες εταιρείες, μέσω διαφημίσεων.

Βέβαια, η κριτική γίνεται πλαγίως, άλλοτε ευθέως (όπως για παράδειγμα πριν από 22 χρόνια το 1998, η Commodore για να επιδείξει την τεχνική ανωτερότητα του computer «Amiga» έναντι του «Macintosh» της Apple έγραφε σε μια διαφήμισή της «και οι δύο έχουμε τον επεξεργαστή MC68000, εμείς όμως έχουμε και άλλους 3»).

Άλλοτε η κριτική γίνεται πλαγίως αλλά η αιχμηρότητα παραμένει εμφανής. Έτσι έπραξε η Sony πρόσφατα με την τελευταία διαφήμιση του PlayStation Move (του νέου τρόπου χειρισμού του PlayStation 3, διάθεση το Φθινόπωρο 2010: http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=113488&cid=36), μέσω της οποίας έριξε τις «μπηχτές» της προς το Nintendo Wii και το αναμενόμενο την ερχόμενη Χριστουγεννιάτικη εορταστική περίοδο «Natal» για το Xbox 360 της Microsoft (http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=44259&cid=36).

Η διαφήμιση, λοιπόν, υποτίθεται ότι διαδραματίζεται στο…μέλλον και συγκεκριμένα το Νοέμβριο του 2010, όπου ο κεντρικός πρωταγωνιστής (Kevin Butler, ήδη γνωστό από άλλες διαφημίσεις του PlayStation) μας ενημερώνει πως η διάθεση του PlayStation Move γνώρισε τεράστια επιτυχία, καθώς είναι ο τρόπος χειρισμού που προτιμούν οι χρήστες… Και κάπου εδώ αρχίζουν τα «ωραία», όταν εξηγούνται οι δύο λόγοι / τεχνολογίες του «μέλλοντος», που κατά τη Sony κάνουν την διαφορά σε σχέση με τα άλλα δύο προϊόντα. Στα 0:40 δευτερόλεπτα περίπου πέφτει το «καρφί» στοWii, με τον πρωταγωνιστή να περιγράφει ότι με το PS Move, ο παίκτης μπορεί να έχει ελευθερία κινήσεων και όχι να περιορίζεται σε «παιδικές» κινήσεις…ο Kevin Butler εκείνη τη στιγμή κάνει κάποιες «σπασμωδικές» κινήσεις με τα χέρια του, εμμέσως χλευάζοντας τον χειρισμό του Wii.

Έπειτα, γύρω στα 0:52, έρχεται η σειρά του Natal: «Στο μέλλον που βρισκόμαστε, προσφέραμε κάτι που χρειάζονται όλοι οι χρήστες, οι οποίοι θέλουν να έχουν πραγματικό έλεγχο στα παιχνίδια τους, τα κουμπιά!» λέει ο πρωταγωνιστής συμπληρώνοντας, «άλλωστε ποιος θέλει να χειρίζεται μόνο με τα χέρια του τα παιχνίδια; Πού είμαστε; Στην 3η Δημοτικού να «πυροβολούμε» με τα χέρια μας (με την παλάμη του σε σχήμα πιστολιού και φωνάζοντας «πίου – πίου – πίου);».

Εμφανέστατα, η κριτική προορίζεται για το σύστημα της Microsoft που δεν χρησιμοποιεί κανενός είδους χειριστήρια, αλλά μόνο τις κινήσεις του ίδιου του χρήστη (μέλη, σώμα, αναγνώριση προσώπου, ενδεχομένως και αναγνώριση δακτύλων). Παρακάτω μπορείτε να παρακολουθήσετε την διαφήμιση της Sony…

Πηγή: zougla

Advertisements

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.